Studenten <3

Tisdagen var undeeeerbaaaar! :D Jacobs fina sång till klassen, allt pirr i magen när klassen satt i aulan och väntade på att bli uppropad för att få springa ut... osv osv. Det gjorde ingenting att det regnade, ingenting hade kunnat göra den dagen dålig. Flaket var jätteroligt! Och Blondinbella vinkade till oss!! :P

Hem kom jag alldeles dränkt i öl. Iskall. Hela vardagsrummet var fullt med folk men inte kunde jag hälsa på att där när jag luktade så illa så när de hade sjungit studentsången sa jag: Hej, jag luktar lite illa så jag ska duscha nu. Den duschen var bäst!

När Emelie och jag var klara gick vi ner och tog mat, och jag hälsade lite på alla som kommit. Självklart blev det presentöppning efter ett tag och jag fick en NikonD60 med ett kamerastativ och väska, smycken, pengar, presentkort, en sydafrikabok, en bok om vad jag borde lärt mig i skolan, en vas, glas och en skål, desertbägare och en skål i samma serie. Av Celine fick jag ett par superfina benvärmare som hon stickat själv. Tack för alla fina och användbara presenter :)

På kvällen blev det slutskiva och som tur var fick jag skjuts in till slussen. Annars hade jag väl somnat påväg till bussen eller nått för jag var verkligen helt slut.

Jag är avundsjuk på alla som har studenten kvar. Det är verkligen en underbar dag. När vi satt inne i aulan i väntan på att springa ut var jag så pirrig och glad att jag inte kunde sitta still. När jag kom ut till familjen på skolgården var jag helt skakig. Men det var varken parkinson eller kyla jag skakade av, det var av ren lycka :P


Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Aha du fick det där stativet som jag ska få låna ;)

100 % celine gustafsson på benvärmarna ;)



grattis storasyster :)<3

2009-06-04 @ 17:22:04
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0