Sen men inte sist

Hehe jag kom inte härifrån förrän klockan 10, och då skulle jag egentligen möta Sandra på gymmet. Skickade ett sms om att jag skulle bli några minuter sen. Kom dit tio över och hade fortfarande inte fått nått svar från Sandra, som annars är snabb på att svara. När jag kom in på gymmet och inte såg henne så ringde jag och då visade det sig att hon låg och sov. Snäll som hon är skyndade hon sig upp och var på plats 10:40 ^^ Mig gjorde det inte nånting. Jag var halvdöd efter att ha cyklat till gymmet kl 10 på morgonen, i regn och motvind. Stressad över att jag var sen. Det var bara skönt att få vila i en halvtimma.

Sandra var så söt när hon kom. Hon skämdes så mycket och jag kunde inte sluta skratta. Hon ska gottgöra mig med fruktsallad imorgon. Hihih så sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0