H O T

Hehe min mamma ringde förut och vi har inte pratat på några dagar. Tänkte faktiskt idag på att det var väldigt länge sen vi pratade. Det var inte ens en vecka sen men jaja :P I alla fall så sa hon att hon hade kollat på min blogg och att jag inte uppdaterat på flera dagar... Så sant så. Men jag har ju haft annat för mig.

Fredag kväll - Hemma hos Emelies storasyster i Skogås och lekte lite med Alma (1,5) och Anton (6 månader), kollade på film och åt godis.
Lördag - Åkte från Skogås vid 13. Kom hem och åkte med pappa och Elisabeth och badade. Eller det var bara pappa som badade ioförsig. På kvällen satt jag där jag sitter nu, i fotöljen i vardagsrummet, och kollade på Damernas detektivbyrå och filmen 1408. Sen var jag rädd och jag gillar fortfarande inte mörker.
Idag - Galet varmt jue! Pappa, jag och Pontus åkte ut till Björnö och badade. När jag badade andra gången var vattnet helt okej, inte så att jag frös ihjäl men det kunde såklart varit lite varmare. Pappa sa dock att han tyckte att det här var perfekt badtemperatur. Då frågade jag hur många grader det var och fick till svar: 17 (pappas inbyggda mätare dock).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0