Filmdag

Ligger i min säng och kollar på The last king of Scotland eller vad den nu heter. Jag har faktiskt lyckats hänga med rätt bra i handlingen fastän att jag inte orkar fokusera alls på tv:n. Filmen har hållt på ett tag och är nog snart slut... och jag märkte precis att jag har engelsk text på och inte svensk. Dessutom var jag tvungen att kolla ett tag och tänka efter om det var engelsk eller svensk. Bra Jenny...

Vad har mer hänt idag? Jo jag har kollar på The dark knight. 2 gånger! :P Jag orkade aldrig stänga av filmen, och så gick den på omspelning efter ett tag. Och hellre kolla på en film två gånger än att trycka på fjärrkontrollen och byta kanal? Hm nej, jag glömde bara bort att jag hade en fjärrkontroll. Helt ärligt alltså :P

Kan även säga att klockan går otroligt seg här i mitt rum. Det kanske är så när man är arbetslös! :'( Bästa studentpresenten hade varit ett jobb. Att jag inte kom på det förrän igår.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan va nice :D hur var vädret?

2009-06-04 @ 21:09:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

nej det är självklart, men lite sol skadar inte ;) härligt att studenten var bra :D

2009-06-04 @ 23:48:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0