Chokolade

Det känns som att jag borde säga godmorgon för jag känner mig nyvaken. Kom inte riktigt upp när jag ville imorse men till slut var jag helt enkelt tvungen att gå upp och äta. Jag var både jättehungrig och mitt blodsocker var lågt. Det blev en riktigt stor frukost som åts framför Twilight. Kände att jag var tvungen att se den igen innan Celine lämnar tillbaka den :P

Det känns underbart roligt att jag ska upp 3 inatt. Skulle behöva lägga mig nu för att få 9 timmars sömn liksom. Inte för att jag skulle ha nått problem med att somna men jag har inte packat än. Borde äta nått nu så att jag blir lite pigg och orkar packa. Tänkte att jag skulle lägga mig senast 9 ikväll :)

Det får nog bli en stoooooor kopp varm choklad. Det är ju så kallt. Mina fingrar är iskalla. Handlederna är jättevarma dock. Men den värmen vill inte dela med sig till fingrarna. Taskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0