Vad gör alla denna fredag?

Goddag goddag :)

Imorse när jag vaknade tänkte jag: Ja! sista dagen på veckan jag behöver gå till jobbet. 2 dagar ledigt då jag kan göra vad jag vill och sova mycket :D

Men så kom jag på att jag ska jobba imorgon i några timmar. Okej jag får sova lite för jag börjar 11. Hoppas dessutom på att jag kan få skjuts hit till jobbet för bussen går 1 gång i timmen och jag skulle vara framme 45 min innan jag börjar om jag tar bussen. Så, jag hoppas på att mamma kan tänka sig att köra mig (a)

Slutar 15 imorn så så värst länge jobbar jag ju inte heller, men om det nu skulle vara sol så har jag ju missat alla de där sitta ute i solen och få lite färg - timmarna :P

Någon som gör något roligt denna fredag? Eller något tråkigt kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0