Skönt att slippa solen

Hallå hallå :)

Idag har det varit lite mulet ute, men det har varit helt underbart ju. Har badat och solat varje dag i flera dagar så det kändes riktigt bra att det var lite dåligare väder idag.
Jag har bara legat inne och tittat på tv och plockat in saker i garderoben.

Och visst ja, detta måste jag ju berätta. Jag hämtade ut ett paket på posten för några veckor. Jag var helt säker på att det var teststickor till min blodsockermätare eftersom att mamma hade beställt det några dagar tidigare. Men eftersom att jag inte behövde dem just då så fick paketet stå oöppnat. Så gick veckorna och det har kommit två påminnelser om ett paket jag ska hämta ut. Trodde att de glömt att jag hämtat paketet redan, men när sista påminnelsen kom idag så tänkte pappa och jag att vi kanske skulle öppna det där paketet och kolla vad som låg i. Och i det låg:

En ryggsäck
En stegräknare
En fin rosa ficklampa
En vattenflaska
En reflex
och
En grön vattentermometer

Allt detta som en litten sommarpresent från Bayer Healthcare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0