Sitter hos pappa

Jag har fastnat här. Skulle bara upp och lägga in en bild på facebook... ja alltså Sandra såg att jag lagt upp en bild här på bloggen som jag inte lagt upp på facebook, och jag var helt säker på att jag gjort det eftersom att den var så himla fin. Men man kan ju inte vara perfekt hela tiden. Så jag kopierade bilden härifrån för att lägga upp den på facebook, men så märkte jag att den blev lite mindre än de andra bilderna. Och är man lite av en perfektionist så gå det inte att leva med det :P Hehe, ja nu är det fixat i alla fall.

När jag ändå är här så tänkte jag att jag kunde dammsuga mitt rum. Varför inte liksom? :P Så slipper jag göra det när jag kommer hit om en månad.

Blev dessutom lite sugen på att se "The Notebook" som jag har här på datan. Den är ju så bra, och jag känner inte att jag orkar cykla upp till mamma just nu. 10 minuters uppförsbacke med cykel? Nej tack!! Det räcker med att jag kört en timme på crosstrainern och svettats ut alla gifter som kan finnas i min kropp. Jag är värd att ligga i sängen och titta på film först. Men då måste jag dusha först.

Hejdå bloggen, hej duschen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0