Och vi kallar henne Lillan :)

I onsdags såg jag på facebook att min vän Cattis, som jag jobbade med förra året på Nacka, behövde någon som kunde ta hand om hennes kanin. Jag var snabb på att säga att jag var intresserad, för vad gör det för skillnad att ha 3 eller 4 kaniner? ;)

För någon timma sedan var Cattis och hennes dotter Tilde förbi med henne, Lillan. De ska till USA imorn och behövde först och främst ha hjälp under de 3 veckorna. Rik blir jag av det också ;) Går allt bra så är chansen stor att Lillan stannar här längre än så :)



Ska nog sätta mig ute o krama på kaninen lite så att vi blir polare ;)

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

tjockisen :p

2009-07-18 @ 00:03:53
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0