Min nya säng på 120

Attans, jag har borstat tänderna men känner att jag måste äta nått. Men men, allt går ju tydligen att lösa sägs det.

Idag har varit en rätt bra dag, utöver att jag satt och var trött på jobbet och samtidigt visste att jag skulle gymma efteråt :P Såg inte alls fram emot det, men väl på gymmet var det ju rätt kul ändå. Bara några skrattattacker med Sandra ;)

Jobbet var väl också lite skrattattackigt. Eller det var ju först kl 14 det började för då kom Marc, jag kan ju inte sitta o skratta själv heller. Hehe. Det jobbigaste med att vara trött är nog att jag börjar skratta åt precis vad som helst och jag kan knappt säga nånting utan att skratta åt det. Kan iof bero på att jag har grym humor men jaja :P

När jag kom hem från jobbet, innan jag stack iväg till gymmet, såg jag i alla fall att min säng var fint bäddad. Tack mamma :)




Nu måste jag dock förstöra det där på bilden för jag ska sova. Känner mig så duktig som lägger mig såhär tidigt :D Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0