Lyckat

Alltså mitt högra underögonlock... nej jag menar vänster. Hur svårt ska det vara att lära sig höger och vänster, att det ska komma automatiskt? I alla fall, det håller på och krampar och det är lite jobbigt. Känns som att jag har nått i högat hela tiden. Trött är jag också. Men pengar före att sova! :P

Det skulle passa att äta nu men jag som är smart tryckte i mig 2 muffins, ett äpple och te för en liten stund sen och lär inte bli hungrig på ett tag. Läbbigt, nu blev jag hungrig bara för det.

Ska återgå till fikarummet och tv:n som jag nyss märkte visar Madicken ;) På fyran är det äckligt trav och jag lyckas inte byta tillbaka till fyran ändå. På 1an lyckades jag få det till att brusa jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0