Klarade kassan själv ^^

Godmorgon :)

Det har inte kommit en enda patient sen vi öppnade klockan 8, och det är ingen bokad förrän 12:30. Hoppas det kommer folk på drop in... annars blir detta en lång dag.

Nu kom mannen som hämtar pengarna :D Och då kan jag ju ta och berätta att jag klarade av kassan alldeles själv imorse. Det är en lagom lång och krånglig procedur man ska gå igenom här på morgonen ska ni veta :P

Man ska göra kassaavslut, och massa papper och kvitton ska häftas ihop och skrivas på. Pengar och en lapp ska in i en sjukt glammig påse osv. Något papper ska skrivas ut och sen ska det in i en pärm. Allt det klarade jag själv imorse. Igår fattade jag ingenting.

Kommentarer
Postat av: Randy

Vad jobbar du med? =)

2009-07-14 @ 10:27:52
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0