Jag har svininfluensan!

I framtiden kanke...

Men nu är det såhär att Carina som gick på semester i torsdags ringde imorse och sa att hon tror att hon har svininfluensan. Hon har tydligen hög feber och många runt henne är sjuka. Vet inte om någon av dem är säkra på att det är svininfluensan de har men det låter läskigt i alla fall!

Helena pratade just med någon i telefonen och när hon la på började hon och Annica prata om att vi inte ska ta patienter i handen och att vi ska sprita händerna hela tiden :S

Först trodde jag att svininfluensan bara förstorades upp av media, typ som fågelinfluensan... men nu börjar jag känna mig lite smårädd faktiskt. Tur att inte Eddy jobbar för han brukar sitta och prata om hur rädd han är, vilket får mig väldigt  rädd också :P

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

sluta på jobbet jenny! du får inte bli sjuk! :S

2009-07-21 @ 16:54:07
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0