Hunger

Det senaste året har varit konstigt. Eller ja, konstigt och konstigt. Eller jo, konstigt. Tycker ni att jag svamlar? Hehe, det blir isåfall ingen ändring på det.
Det konstiga är att jag varit hungrig hela tiden. Självklart har jag kommit fram till att det är ytterst märkligt att jag kan vara hunrig trots att jag ätit ca 1 ton mat, så då har jag dragit slutsatsen att jag inte kan känna skillnad på att vara jättemätt och hungrig. Ett mellanting har jag inte. Har inte haft på sista tiden. Förrän nu tror jag. Har nämligen inte tänkt så mycket på  att jag är hungrig på sista tiden. Är det för att jag tagit studenten och slipper skolan eller för att jag har annat för mig? Jag vet då inte.

Klockan är 11:11 nu, undrar vem som tänker på mig...

Åter till hungern, för det här ska bli ett genomtänkt och icke hoppe fram och tillbaka mellan 1000 olika saker-inlägg. Så nu har jag tagit upp det också. Bra Jenny.

Hunger var det ja. Jag är hungrig nu. Det var nog det jag skulle säga. Och som sagt finns det oftast inget mellanting, det går från att vara mätt till att vara så hungrig att jag mår illa. Konstigt nog är jag inte sugen på mat, inte ens något sött. Jag antar att jag blivit så van vid det här att vara hungrig att jag klarar av det (om jag får klaga på det för någon, bloggen duger just nu).

Oj nu är klockan 11:48. Kom en patient och sen glömde jag bort att jag skrev så jag börjat sprita av väntrummet. Inte klar än men Anton kan ju få fixa lite med det sen när han kommer tänkte jag :P

Mat ja, det var det jag babblade om. Hmm vart var jag?

Herregud, nu är klockan 12:47. Fick lunch förut så jag fick springa iväg och hann inte bli klar här. Men det som var bra med det var att jag kom på vad jag egentligen skulle komma fram till i det här inlägget. Jo det var så att jag satt ju här och var jättehungrig, och då kom jag på att jag igår gjorde världens minsta matlåda med mest en massa spenatblad. Passade ju verkligen inte när jag var så hungrig som jag var nyss, och fortfarande är. Eller är jag mätt?

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg! :)

2009-07-10 @ 13:49:04
URL: http://malinforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0