Första dagen

Det var lite småläskigt att åka buss imorse. Inte nog med att den åkte en annan väg för att de stängt av en väg i Sickla... nä men när jag gick på bussen så satt samma tant på samma plats som hon gjorde varje dag när jag jobbade förra året. Och på en hållplats gick samma kvinna på, med samma barnvagn. Och det skulle inte förvåna mig om barnet i barnvagnen var lika gammal som förra året... eller lite förvånad kanske jag skulle bli men ja ni förstår vad jag menar. Det verkade som att jag satt på bussen á la år 08.

Jaja, dagen var jättebra i alla fall. Kul att träffa alla. Satt med Carina i receptionen från 8-14, sen kom Anton. En kille som sommarjobbat där 3 dagar förra veckan. Vi stod där och var lite förvirrade, fick en som satt i väntrummet att skratta åt oss för att vi frågade Lotta om hjälp hela tiden :P När det inte kom några patienter satt vi och försökte komma på varför vi kände igen varandra, men det kom vi såklart inte på. Antagligen för att vi aldrig sett varandra förut :P

Nu ska jag strax sova. Är helt slut och tror att jag håller på att bli förkyld. Det kanske hjälper med lite sömn :) Sängen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0