Är jag adopterad?

Ja mamma eller pappa, svara på den tack ;)

Igår fick jag hör att jag hade lite asiatiska drag när jag hade håret uppsatt.

En av Emelies kompisar har sagt att jag verkligen ser ut som att jag skulle kunna komma från Rumänien eller nått annat land där i smeten.

Nu på fikarasten kommenterade Fawad min dialekt. Jag trodde inte att jag hade någon men tydligen så är det något med "melodin när jag pratar". Jag  uttalar ju vissa saker lite annorlunda, det vet jag... men inte visste jag att jag har en annorlunda melodi.

Fawad skojade lite med mig och frågade om jag kanske är adopterad. För jag skulle tydligen kunna komma från Ungern eller Ryssland Jag berättade då om vad Emelies kompis hade sagt och sen kom vi övverens om att jag borde ha ett samtal med mamma och pappa om saken.

Kommentarer
Postat av: Bubblyheart ♥

sv: Hoppas du har haft en trevlig dag!

2009-07-23 @ 20:00:19
URL: http://bubblyheart.blogg.se/
Postat av: Pappa

...nix, du är ett kärleksbarn <33

Pappa

2009-07-25 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0