Ännu mera AJ!

Det är inte klokt. Det kan inte vara tillfälligheter, det måste vara nån typ av förbannelse som hänger över mig!

Först slå i huvudet, sen skada mig på bussen, tappa datan på tårna och nu:

Jag var och körde spinning på gymmet kl 18 och cyklade såklart dit. Det gick jättebra, förutom att jag kände av ryggen efter cykelturen :P När jag skulle cykla hem bestämde jag mig för att ta en annan väg för att slippa massa uppförsbackar. Hade jag inte tagit den här vägen hade det aldrig hänt, det som ni ska få höra nu. Helt plötsligt flyger en liten blommfluga in i mitt högra öga. Först gjorde det inte så ont men den där flugan åkte inte ut, och då började det göra ont. Sen kunde jag knappt ha ögat öppet och när jag väl kunde öppna det märkte jag att det gjorde jätteont att titta i solen :P När jag kom hem var ögat svullet och är fortfarande.

Skönt att veckan är slut om några timmar, hoppas att jag har lite mer tur nästa vecka :P

Btw, för att avsluta lite positivt: spinningen var galet kul och riktigt jobbig. Ledaren är jättebra tycker jag och idag var det nästan fullt i rummet så det var kul. Dessutom var det en tjej som verkligen skrek så att man hörde hur jobbigt hon tyckte att det var. Hon talade nog för alla i rummet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0