19

Ett år närmare döden. Nästa år får det räcka, jag vill inte bli äldre än 20. Då är man ju nästa 30 och då antar jag att den riktiga ångesten över att man börjar bli gammal kommer. Eller är det i 30-års åldern man mår som bäst? Hm, ja 50 behöver jag inte blir iaf. Eller jo jag kan bli det, jag kan egentligen bli gammal. Men jag vill inte få grått hår och känna mig gammal. Få ont i kroppen och allt sånt som kommer med åldern.

Jaja det kanske är för tidigt att känna sig gammal nu, jag är ju fortfarande tonåring (dock bara ett år till!!).

Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

Ja grattade först! stolt! :D<3

2009-07-30 @ 12:51:59
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0