Vem är det som är arg på mig nu då? undrade Jenny

Jag fick just ett sms och blev smått rädd när jag läste det:

"Lös era problem utan att dra in mig! Jag vill inte ha fler samtal från din fästmö! Tack o hej leverpastej!"

Det första som dök upp i mitt huvud var Jane som ibland skickar mig konstiga sms. Och med tanke på dramat igår, som jag inte orkar ta upp här, så skulle det inte vara konstigt att hon skickade mig något nu. Men så tyckte jag att det var konstigt att jag hade en fästmö. Sen när är jag gift? Vad hände egentligen på båten? Jag insåg i alla fall att personen måste ha skickat fel. Snäll som jag är skickade jag ett du-har-skickat-fel-sms tillbaka.

Busig som jag är kollade jag på eniro vem numret tillhörde. Det råkade tillhöra en Kerstin i Norrköping! Ska jag till Norrköping har jag en jag kan bo hos, vet ju adress. Kan till och med ringa och förvarna om att jag kommer :D

Fett coolt, jag vet!


Kommentarer
Postat av: rächard

häääj jag gillär äääää



tjopp tjopp chop chop ossssåååväädarä

2009-01-16 @ 11:31:43
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: okej :)

2009-01-16 @ 12:33:01
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jajust det, Jenny! Jag glömde berätta om en Gertrud som besökte din hytt med sin vän Kerstin. Du och Gertrud förlovade er. Jag tror att de kom från Norrköping, men jag är inte säker. Tänk att jag kom på det nu!

2009-01-16 @ 16:51:40
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0