Varning för negativa tankar...

De senaste veckorna har jag känt mig hur trött som helst. Hela dagarna i skolan är jag tung i huvudet, orkar knappt hålla ögonen öppna. Seg som jag är så är det inte förrän nu som jag kom på tanken att jag kanske håller på att bli lite sjuk. Var faktiskt länge sen jag var förkyld nu. I alla fall, den där förkylningen ligger nog och väntar på att jag ska få det lite lugnt i skolan så att jag har tid för den, men om det är så så kommer jag aldrig att bli sjuk. Bara vara såhär allmänt seg tills jag tar studenten, för det blir aldrig lugnt i skolan!

Just nu sitter jag och fryser som jag vet inte vad. Visserligen har jag fönstret lite öppet, men jag har ändå min varmaste tröja på mig... Och det gör ont när jag sväljer. Och jag är så hemskt seg i huvudet att jag inte vet om jag klarar av att sitta och läsa 25 sidor civilrätt. Men jag måste, prov imorn liksom.

Kan ju bara säga att mina nio timmars skönhetssömn går ut om 10 minuter.

Och min dag har varit halvdålig. Först får jag reda på att mitt mattesnille till morfar är jätteförkyld och knappt kan prata, så om inte han blir frisk kan jag inte få hjälp med matten av honom. Sen på gymmet gick det sådär. Man brukar ju bli lite pigg när man väl börjar träna men idag blev det inte så.

O herregud vad negativt det här inlägget blev nu. Kan ju avsluta med något positivt... Nä jag kommer inte på nått. Tänkte säga att jag lyckats fixa min mobil så att jag får in massa musik, men så är ju inte fallet. Idag sa den till mig att minneskortet var fullt (antar att den använder telefonminnet och inte det minneskort jag stoppat i). Blev så arg så att jag tryckte på nått som hette "formatera minneskort". Då varnade mobilen om att "data skulle förloras", men jag orkade inte bry mig. Nu är i alla fall alla låtar på min mobil borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0