Världens sämsta tandborste!

Jag vet inte om det är jag som borstar tänderna fel för mina tandborstar är värdelösa efter bara någon vecka. Ioförsig vet jag inte vad som är normalt när det gäller att byta tandborstar, men jag skulle tro att jag är en större konsument på tandborstar än medelsvensken.

Med den stora kunskap som jag besitter om tandborstar vet jag på ett ungefär vilka som är bra och inte. Tänkte därför dela med mig lite och utnämna den sämsta tandborsten som finns.

Jag har haft den några gånger och när pappa köpte en ny förra veckan tänkte jag testa lite om den höll längre om jag borstade riktigt försiktigt... Men det gjorde den såklart inte så efter en vecka är det dags för en ny, och nu har pappa köpt en annan sort :D

För att bespara dig själv både tid och pengar: Köp inte Colgate Navigator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0