Trött

Det kanske inte är så konstigt att jag är trött (jag är det hela tiden, så varför inte nu också), var faktiskt på gymmet ett bra tag idag. Kom tid vid 16 och lämnade 18.

Nu ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng. Man sover hemskt bra i den faktiskt. Jag ska läsa lite i min civilrättsbok, har prov nästa vecka på onsdagen. Lite juridik såhär på kvällen är väl roligt? Risken att jag somnar ifrån finns. Jag kommer ihåg i högstadiet: jag pluggade alltid kvällen/natten innan jag skulle ha ett prov. Oftast var det så i alla fall. Eftersom att jag då var en större nattuggla än vad jag är nu så var jag oftast så trött när jag skulle plugga att jag somnade. Vaknade alltid upp vid tre på natten och hade panik för att jag somnat ifrån. Var tvungen att plugga hela natten och kanske tillät jag mig en timmas sömn innan jag skulle upp igen. Min studieteknik var usel! Det var hemnskt! Men man lär sig av sina misstag, som tur är.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0