Sex and the city

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött när jag sovit jättemycket. Just därför kunde det inte vara mer passande att Sandra var för förkyld för att träna idag. Så jag har suttit här i mitt rum och tittat på satc. Nu är jag snart klar med den sista säsongen och sen blir det film! :)

Men jag har börjat störa mig på en sak... Carrie pratar bara om sig själv. Hon skämtar bort allting hela tiden. Hon är så självupptagen att jag snart ramlar ihop. Var precis på ett avsnitt där hon träffar ryssen, och han ringde till henne. Han hann dock inte säga att det var han innan hon sa: du har ringt fel, och la på. Så han ringde igen men hon la på. Tror att det behövdes fyra gånger för att hon skulle orka vänta så att han fick säga att vem han var och vad han ville. Tur att de andra tjejerna är så bra, annars hade jag slutat kolla för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med! Det gäller även Harry i fenixorden. Egoister!

2009-01-07 @ 18:03:50
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0