Rå fisk är gott! :D

Jag fick vänta lite på Christine i slussen så jag satte mig innanför spärrarna. Det satt redan två killar där och så fort jag satt mig ner började den ena prata med mig. Typ: hej tjejen! vad heter du? hur gammal är du? vilken linje går du? osv. I efterhand kom jag på vem han liknade, nämligen han som har huvudrollen i Ett öga rött. Kan faktiskt ha varit han. Sjukt lik och född samma år.

Christine och jag åt på Mongolian Barbegue. Åt först en massa sushi och sen tog vi varm mat, som jag tror var thailändsk. Sist åt vi efterrätt. Vi drack även en White Russian som på kvittot hette Black Russian. Äcklig var den i alla fall. Förutom att vi satt och försökte trycka i oss en drink som nästan bara smakade ren sprit så hade vi det jättebra :D God mat, gott sällskap :D Vi tog en promenad till slussen sen och träffade på Felix. Sen satt vi oss på donken för att vänta in min buss :)

Christine


Sushin :D


Och jag som kan äta med pinnar

Kommentarer
Postat av: R

asså de skulle ju vart godare med en big mac, det vet ni med! Puisuss

2009-01-24 @ 13:22:08
Postat av: elenoree <33

åhh... älskar vekligen sushi... :P

2009-01-25 @ 18:16:54
URL: http://denimgirl.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0