Patrik Norqvist

Oh dear god, jag måste verkligen sova nu. Imorgon blir en fullspäckad dag. Ögonmottagning, träning (?), packning och kryssning.

Men det var inte det som jag tänkte skriva om. NEJ, det var det här:
Filip och Fredrik är mina idoler, och de har ju det fenomenala programmet Boston Tea Party! Där sitter superfemman, och en av superfemmorna är Patrik! För mer än ett år sedan skrev jag ett liten inlägg som bla handlade om hur cool jag tyckte att Patrik var. Tänk att kunna alla de där sakerna liksom!
VET NI VAD?! Idag kommenterade Patrik det inlägget och tackade för de snälla orden! Fattar ni hur coolt det är, att Patrik, som är med i ett program med Filip och Fredrik, har varit inne på min blogg och dessutom kommenterat! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lovar att han har googlat sitt eget namn, och då kom din blogg upp ;)

2009-01-08 @ 12:07:05
URL: http://killingseagull.blogg.se/
Postat av: Malin

FÖrövrigt kommenterade Alex schulman min blogg en gång, det är också lite coolt!

2009-01-08 @ 12:07:52
URL: http://killingseagull.blogg.se/
Postat av: elenooree <33

Kuuul! :P

2009-01-08 @ 14:58:14
URL: http://denimgirl.blogg.se/
Postat av: Patrik

Om du tyckte det var så coolt kan jag väl kommentera denna också.

Ja, jag googlar mitt namn ibland och kommenterar nån gång blogginlägg som jag blir glad av att läsa.



\Patrik Norqvist (SÅ ska det stavas, alltså ingen "d" i mitt efternamn...)

2009-01-15 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0