Min retoriklärare har inte ätit några pepparkakor under julen?

I slutet av retoriklektionen, precis innan vi fick gå hem, släppte han bomben. Min retoriklärare som inte verkar ha någon som helst förståelse för att man kan känna sig stressad. För att vara svenskalärare så är jag chockad över att han inte hört ord som ångest, stress och liknande.

Nu vill den mannen att ett talmanus ska skickas till honom på torsdag. Den mannen sade att talet skulle vara klart en vecka efter att skolan börjat. Men icke sade Andreas.

Jag valde inte retorik för att jag trodde att det skulle vara kul, men jag hade ingen som helst aning om att det skulle vara såhär hemskt. Döda mig, någon?

Kommentarer
Postat av: celineee ♥ ♥ ♥

jag kan komma med en kniv när du sover :] snällt va?

2009-01-13 @ 22:38:11
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0