Los fotos

Jag säger ju att jag är dålig på spanska...

Idag på bussen sa Sandra något med att jag är duktig som fixar mitt hår, mina naglar och mina fötter. Vet inte hur hon kom in på det men jag fick lite dåligt samvete för att jag inte gjort något med mina fötter sen jul/nyår. Så nu har jag gjort något med dem.

Borde egentligen måla mina naglar (handen främst) men nu var det ju så att en tummnagel var tvungen att gå av precis den dagen då jag bestämt mig för att verkligen fixa naglarna ordentligt, så då rök den idén.

Haha, som sagt brist på bilder i denna blogg så här kommer en bild på min fot. Självklart är den från i somras då foten var någorlunda brun, skulle aldrig lägga ut en bild på en blek fot. Nej, där går gränsen! Btw, jag gillar att mina tår är jämnlånga. Ni skulle bara veta hur mycket jag pratar om mina fötter här hemma. Fast det var mer förut :P haha. Dags att sova tror jag. Imorgon är det 12:15 i skolan som gäller *överlycklig*

Kommentarer
Postat av: gustis

Jaa fot hit o fot dit xD<33 men dina fötter e ju underbara...

2009-01-23 @ 16:18:05
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0