Happy happy!

Det är inte bra att jag bloggar såhär sent för jag får nästan bara fram att jag ät trött. Säkert urkul att läsa gissar jag på.

Idag har klassen varit på KTH. Men dagen började faktiskt med en bildlektion i skolan. Min lärare var dock sjuk och vi hade inget att göra, satt och var kreativa med akvarellpennor hela lektionen jag och Sandra. Hade kunnat ta en sovmorgon! Hade jag behövt. Dagen på KTH började klockan 11 med en vegetarisk lunch som dock smakade gott. Surprise! Fortsatte med Al Gores film An inconvenient truth. Svårt att hålla sig vaken även om den är lite intressant. Dagen bestod sedan av onödigt prat och jag var hemma strax innan 17. Varför vi var på KTH var för att vår härliga geografilärare Marketta har anmält oss till ett projekt. Det innebär att vi får typ 9 timmars övertid i skolan. Många sovmornar försvinner och vi måste åka till skolan på en studiedag! Gosh vad pepp jag är på detta projekt!

Veckans hottie går till Al...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0