God morgon?

Jag vet inte om jag mår illa för att jag är trött, för att jag är jättehungrig eller för att det helt enkelt är måndag.

Längtar så tills den här dagen är slut. Då kanske jag har fått hålla mitt tal och slipper tänka på det.

Jag vet inte om jag har bråttom upp. Ställde nämligen klockan en halvtimme tidigare för att jag skulle hinna läsa igenom mitt tal och skriva ut det. Inser nu att det inte kommer ta så lång tid. Jag ska gå här hemmifrån till bussen senast 09:15. Låter inte som att jag behöver skynda mig, men just nu är jag för nyvaken för att orka lita på mina uträkningsskills, så det är väl bäst att kliva in i duschen och vakna till.

Jag vill ha helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0