Endorfinkick!

Det var faktiskt jättekul med spinning. I slutet var det så bra musik så man orkade även fast man var lite trött. Jag var inte alls så pepp på att spinna när jag kom dit men när man väl började var det riktigt roligt. Lämnade gymmet med ett leende på läpparna, och jag ville träna mer!

Nu ska jag ner och äta, det blir lax! :D Ikväll ska jag finslipa lite på mitt tal som jag kanske får hålla imorgon. Jag ska även fixa mina naglar. Det har varit brist på bilder i den här bloggen nu ett tag så jag funderar på att ta före/efter kort på naglarna. Bara för att få in några bilder liksom :)

Kommentarer
Postat av: gustis

wohoo najs ;)

2009-01-18 @ 22:05:25
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0