Vad jag ser ut!

Idag ser jag verkligen hemsk ut. Undrar om smink kan dölja det här. Varför jag ser ut som jag gör är ett mysterium. Ehm, eller så är mina ögon skadade av att sitta och kisa eftersom att solen lyser rakt på mig när jag sitter här.

Ikväll ska jag till bästaste Emelie. Ska äta middag där, kolla på melodifestivalen och film och sen nångång sova också. Emelie berättade vad det skulle bli för middag igår och det lät jättegott. Potatisgratäng, kött och någon jättegod sås. Sen ska vi äta morötter med dip. Kanske inte låter så kul men det är ju grymt gott! Vi ska även smälta choklad och doppa olika frukter i :) Orkar vi så käkar vi popcorn också. Ja, ska man vara onyttig ska man vara det ordentligt. Det är mitt motto!

Efter melodifestivalen tror jag att vi ska kolla på Twilight :D Jag har längtat så efter att få se den. Det går nämligen inte att ladda ner den här och ingen har velat skicka den heller. Men nu äntligen kanske jag får se den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0