Kvällar är såå kul

Om jag sover nu så borde jag inte sova så länge imorn

Tack gode gud för att det finns nässpray. Mina näsa är så täppt på kvällen, eller min vänstra näsa. Bara den...

Usch jag måste bädda min säng... Har varit för lat för att göra det i några dagar nu. Tror att det var när jag kom hem från Emelie i måndags morse som jag var tvungen att bädda. Men hur mycket orkar man bädda klockan 7 på morgonen när man varit vaken hela natten? Svar: inte mycket alls. Jag slängde bara ut lakanet över sängen, la kuddarna under lakanet och hämtade en filt som brukar hänga över datastolen. Inte nog med att filten är tunn, den är liten också så jag fick krypa ihop jättemycket för att inte frysa. När jag vaknade igår morse så var det enda jag kunde tänka på att det skulle vara underbart att sova under ett riktigt stort täcke. Nu ska jag orka bädda har jag bestämt. Och så ska jag ta nässpray :D

Neeej, jag måste ju borsta tänderna! Jag verkligen hatar det... fast det är ju värre att inte göra det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0