Tur á la fredag den 13

Innan skolan kikade jag in i Forum eftersom att jag hade lite tid att fördriva innan skolan började. Sen så var det ju också så att jag, när jag satt på bussen, kom på att jag inte har nått att ha på mig imorn då jag ska på fest hos Malin och sen ut.
Precis när jag gått in möts jag av en tjej som delar ut en rabattcheck på 20% på HM. Eftersom att jag skulle till HM passade det ju ganska så bra.
På HM hittade jag ett supersnyggt linne och en snygg t-shirt. Det är så kul att köpa nya saker, speciellt när man är som jag och shoppar väldigt sällan. Jag är så nöjd så :D Nästan så att jag visar bild när jag väl kommer hem.
Sitter i skolan på projektarbetet nu. Har inget att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0