Nu är det ångest på riktigt...

För imorgon är det sista dagen på sportlovet och herregud vad jag har mycket saker jag måste göra! Jag har ju ett tal som ska vara klart på måndag. Hur lyckas jag glömma bort det hela tiden? Här snackar vi bortträngning. Jag har även en läxa att drömma i gult. Men jag kommer oftast inte ihåg vad jag drömmer. Och gult är fult... hm. Ja. Sen är det ju projektarbetet... Föreläsningen närmar sig och vi har inte skrivit nått manus. Hallå, det är liksom bara 19 dagar kvar! HJÄLP!
Och skivan är den 1 april, det är ju snart! Alltså det är inte klok hur mycket ångest jag har. Oro.

Jag tror dessutom att jag lider av nån konstig oidentifierbar sjukdom som gör att jag inte kan plugga. Jag trodde att det här lovet skulle hjälpa men det har det inte gjort.

Men snart är det ju påsklov... bara 5 veckor. Oj det är ju mycket.

Ska jag vara duktig och lägga mig nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0