Måla naglarna :D

Jag tycker att det är så kul att fixa med naglar. Fila och måla, ja vad som helst bara det har med naglar att göra. Det är bara det att jag inte vet vad vad jag ska ha för lack. Har precis lyckats bestämma mig för vilket underlack jag ska ha, och det var svårt nog. Nu har jag plockat ut 8 lack jag kan tänka mig att ha. Vågar jag testa svart, eller ska jag fega och ta ljusrosa. Och om jag tar ljusrosa, vilket av dem? Det som är åt det mer vita hållet eller det som är ljusrosa med lite blingbling i. Eller varför inte ta det där riktigt rosa lacket? Hmm, rött? mörkrött? mörklila? Och intet att förglömma: hallonrött... Richard tycker tydligen rosa... men vad tycker jag?


Kommentarer
Postat av: RICHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD........................

ROSAAAA

2009-02-05 @ 11:53:07
Postat av: celineee ♥

haha richard tycker rosa x) hes a little weird i think <33

2009-02-05 @ 17:19:00
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: sandra

mwaha jasså richard tycker? :P

2009-02-05 @ 19:21:29
Postat av: rrrrrrrrrichard

richard says ÄT KATTMAT

2009-02-05 @ 19:40:31
Postat av: celineee ♥

hahah :P det e ju underbart gott också ;)

2009-02-06 @ 16:11:36
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0