Konstigt namn på en busshållplats

Det var hur mysigt som helst hemma hos Sandra. Vi bakade kladdkaka och gjorde fruktsallad. Vi tittade först på Criminal minds och sen satte vi på filmen Brudens bäste man. Inga bilder tyvärr eftersom att min kamera fick stanna hemma och min mobil dog vid fyra. Men Sandra och Malin tog ju såklart bilder, bla när jag slickar rent en visp som är full med choklad :S

Nu ska jag ta och sova. Imorgon är det ju sovmorgon men jag ska upp lite tidigare än jag egentligen behöver för att plugga lite.

Förrsten, det var lite kul när jag åkte hem. Först tog jag ju bussen från Sandra till Gullmarsplan och där bytte jag till 816 som jag skulle ta till Älta för att sedan byta där. På den där vägen som 816 åkte körde vi förbi en busshållplats som hade det mest opassande namnet. Jag skulle inte vilja säga till folk att jag bor på ett sånt ställe. Hur konstigt låter det inte att säga: Ta bussen och gå av vid Pungpina. Ja, hållplatsen hette Pungpina?!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha visst är d underbart?! PUNGPINAN!?!?!? jag tror jag döööör XD rerun nästa tors btw ;) pussiss

2009-02-15 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0