Ändrad tid för läkarbesök

Skulle egentligen ha en läkartid den 10 mars men eftersom att mina värden inte är snälla mot mig så kändes det bäst att boka om tiden.

Min läkare ringde till mig imorse vid halv 9, men då svarade jag såklart inte eftersom att jag låg och sov (kom ju hem runt halv 7 från Emelie). Han hade pratat in ett meddelande på mitt mobilsvar och sa att jag skulle ringa om en tidigare tid. Inte för att han ville svara när jag väl tog modet till mig att ringa, men mamma fick ringa lite och fixa en tid.

Så... nu har jag en tid på sös imorn klockan 9! Och hejdå 250 kr!

Jag undrar verkligen vad han ska säga.
Kom precis på en sak. Om inte kroppen får indulin så kan inte cellerna ta upp all näring man får i sig i maten vilket leder till viktnedgång. Att inte få insulin gör ju även blodsockret högt.
Eftersom att jag har gått ner nått kilo sen jag började träna och att mina världen är mycket högre än vanligt så oroar jag mig för att han ska tro att jag slutat ta mitt insulin, misstänker mig för att ha någon ätstörning.

Usch, läkarbesök är aldrig kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0