7 februari

Godmorgon!
Här sitter jag och gör väl ingenting egentligen. Borde gå upp och äta frukost nu. Om typ en timme bär det av till gymmet för att köra lite styrka. Och shit, jag kom precis på att jag glömde avboka spinningpasset som jag bokat till 10:30. Jag var så trött igår när jag kom hem att jag somnade på en gång. Jag verkligen släpade mig själv uppför den långa backen från bussen till huset.

Men men vad gör väl en prick i gymmets dator. Kul att leva lite farligt ;) Dessutom kan jag sköta mig i fortsättningen istället...

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är min nya gangsteridol! Att du vågar! :)

2009-02-07 @ 17:32:16
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0