Snäll som vanligt

Eftersom att folk, som heter Tomas, hotar med att sluta lasa min blogg (och det skulle ju vara katastrof) om jag inte anvander ÅÄÖ sa ska jag gora det fran och med NU!

Idag har jag varit med Pontus och Celine och tittat på New Moon och sen åkte vi till mammas kompis Jan-Erik och hälsade på honom och hans dotters hundar. Ninja var lika söt som vanligt och den lilla valpen Lemon såg ut som ett litet gossedjur :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har lust att rensa bilder på datan för det var längesen jag rensade bilder på en data.... så jag gör väl det då. Känns så konstigt att inte ha mycket att göra :/





Kommentarer
Postat av: Folket

YÄY folket har talat!

2009-12-20 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0