Ny design

Jag ska göra om min bloggdesign har jag bestämt... eller ja Celine ska men vi är typ samma sak. Same shit different names. Håller du inte med lillesyster? (a) Nä men jag gjorde ju om designen innan jag åkte till SA för jag var så sjukligt trött på den gamla... och så klagade någon på att jag hade haft samma för länge. Jag blev inte nöjd med designen då men jag hann liksom inte göra om den innan jag åkte.

Men nu är det lov och Celine owe me one.

Hur den ska se ut vet jag inte. Det är i sånna här lägen jag vill ha en personlig assistent, som vet saker inte jag vet. Eller ja, har ork att ta reda på saker som jag behöver ha reda på men inte orkar ta reda på. Så, om du läser det här... Give me a sign!

Kommentarer
Postat av: ceeline@

håller med (a)

2009-12-22 @ 17:21:46
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0