Min nyårskväll

Hej allihopa!

Tänkte bara berätta lite om hur min kväll kommer att se ut :) Ska ta bussen in till Nacka om 20 minuter för att komma till Chistines kompis Ulli. De ordnar en nyårsfest. Först blir det trerättersmiddag med några av oss och sen kommer det mer folk.

Dagen till ära har jag lockat topparna på håret och det blev faktiskt riktigt fint. Synd bara att det kommer vara helt rakt när jag är framme hos Ulli :P På benen har jag ett par fina leggins från Vero moda som jag tyvärr inte hann ta kort på när min kamera var hos mig. Men fina är dem iaf :) Sen har jag ett lite längre linne från Gina och över det en, ehm ja hur ska jag förklara färgen, matt mintgrön t-shirt. Över det ska jag ha en tunn jacka från hm, om det blir kyligt inne. Min fina ring har jag självklart på mig och klockan och armbandet också. Jag gillar när det är enkelt. Ingen klänning och sånt larv :P

Hoppas att alla får ett bra slut på 09 och en bra början på år 10. Gott nytt år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0