Malin har ocksa en svart man

Tankte bara beratta vart vi stannat nagonstans... (om jag inte skriver ner det sa kommer jag glomma). Det ar bara att kolla upp vart jag bott nu :)

Mellan Kapstaden och Port Elizabeth: Stellenbosch (Stumble Inn), Swellendam (Adventure Lodge), Wilderness (Beach house), Plettenberg Bay (Albergo BP), Storms river (Dijembe) och Port Elizabeth (Lungile).

Mellan Port Elizabeth och Port St Johns: Cintsa (Buccaneers BP). Ja och det ar sa langt vi kommit. Pa torsdag ska vi till Coffee Bay som vi hort ska vara jattejattebra! Dar ska vi stanna atminstonde 2 natter. Sen ska vi till Port St Johns och kanske Umtata. Den 15 aker vi tillbaka till Port Elizabeth for att sova dar 2 natter tills vi flyger hem den 17.

Nu ska jag ga harifran. Malin sitter brevid och ser sa uttrakad ut :( Hehe. Ikvall ska vi ata har, det ar nagon Indisk Nite.

Bongo halsar och Malins Jelly halsar ;)

Kommentarer
Postat av: christine

Underbart tjejer, skrattade högt när jag läste inlägget nyss. Om era svarta afrikanska män. Lol, kom hem hel och ha det så otroligt roligt vart ni än är :) många kramar

2009-12-08 @ 21:37:11
URL: http://christines.webblogg.se/
Postat av: ceelinee<3

vem är bongo? :( // pontus

2009-12-09 @ 17:30:57
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0