Långt men, jag lovar, läsvärt inlägg

Idag vaknade jag och orkade verkligen inte gå upp. Sen när jag väl gick upp så fick jag ont i huvudet ibland. Ingen snäll huvudvärk som håller på en hel dag och inte stör så mycket och som man kan få att försvinna med en alvedon... nej en huvudvärk som kom kanske varannan minut och som gjorde jätteont. Det bara högg till i några sekunder och sen var allt nästan som vanligt igen. Fick för mig att jag har en hjärntumör (PEPPAR PEPPAR PEPPAR PEPPAR)

Automatiskt tänkte jag: om jag nu är sjuk är det ju iallafall bra för om man ligger sjuk går det inte åt mycket pengar.

Och ingen ska klaga på att jag är snål, beröm mig för att jag tänker positivt istället. Okej?

Sen runt 13-14 har jag inte haft ont i huvudet (peppar en gång till). Jag har gått runt med farmor i Forum och valt ut vad jag vill ha i julklapp. Kläder <3 Vi åt libanesisk middag och sen köpte farmor en julgrupp och så åkte vi ut till finfina Saltsjöbaden (uttala det sådär som rika människor gör. Det gör alla saltsjöbadsmänniskor som kommer till mig på jobbet så jag tål inget annat nu) för att ge julgruppen till morfar och Maggan som blev väldigt överraskade och överlyckliga nar jag hoppade fram bakom farmor.

Vad har mer hänt idag: Jag har ringt jobbet och bestämt lite jobbtider. Men bara till nästa vecka än så länge... ja nästa vecka insåg jag när jag tittade närmare i min kalender. Det är ju snart (ångest). Men ska man bli rik.... Och rik blir jag för jag jobbar kväll på Nyårsdagen och det måste ju finnas lite Ob på en sån kväll utöver att jobba kväll OB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0