Is it true?

Har fått en ny kompis idag och hon heter Maria. Jag hjälpte henne att hitta ut från Nacka sjukhus... sen sa hon att hon var ett Jehovas vittne och vi tog samma buss till slussen. Helt seriöst så var hon inte så läskig som jag väntat mig när hon sa: hon som jag besökte på sjukhuset var med i samma JV-församling som mig när ...jag bodde här i Nacka. När vi gått av bussen bad hon om mitt nummer. Och hon fick det.

Tur att det inte var en man för då kanske jag hade fallit för hela det där "vi firar inte jul för det är inte kristet" och gift mig med honom = själv blivit ett vittne och tvingats sluta fira jul.

Nu börjar jag få lite ångest över att jag fortfarande är uppe, har varit uppe så länge de senaste nätterna. Men först ska jag bjuda på en liten överraskning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0