Flygplan imorgon!

Jag diggar Malins FB-status: Det som hander bakom ett talt mitt i natten raknas inte!

Nog om det...

Vi arrivade i Port Elizabeth igarkvall. De sista dagarna har kants som en lang vantan pa att resan ska ta ett slut. Och imorgon gor den det :( Det ar alltid jobbigt att lamna stallen nar man inte vet nar/om man kommer tillbaka. Dessutom har jag bott i SA i 11 veckor sa det kanns varre att lamna det har an att lamna en vecka pa cypern.

Ikvall blir det middag pa Nandos och sen far vi se :) Imorgon gar flyget harifran Pe kl 13:25. Flyger Pe-Joburg, Joburg-London och London-Sthlm... och dar vantar min familj som jag kommer bli sa glad over att se :) Om jag mot formodan inte ser glad ut ar det for att jag ar sa trott efter den langa flygresan att jag inte kan rora ansiktsmusklerna.

Nu blir det ingen mer dator i Sydafrika sa... VI SES I SVERIGE!

Puss!

Kommentarer
Postat av: ceeline@

kom ihåg att jag skulle få den första kramen! <3

om mamma och pappa eller pontus försöker krama dej så skulle du springa iväg ;] du lovade :D<3

2009-12-17 @ 16:48:30
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0