Solsken smör, det smälter. Smälter jag också i solen eller räcker det med att sitta här för att smälta?

Någon (chefen såklart) har bestämt att jag ska sitta här ensam till 15:30. Det blir... ensamt.

Hela veckan har jag varit ensam. Carina jobbade i måndags istället för Eddy men Carina sitter inte här då. I tisdags var dagen då alla var sjuka, Eddy också och ingen annan kunde jobba i receptionen på kvällen. Samma med onsdag. Igår däremot kom Anton. Fast han stod uppskiven att han skulle börja 14 så alla blev lite oroliga när ingen kom 14. Det visade sig att Lotta skrivit fel på schemat och att Anton inte började förrän 15:30.

Ja, ca en timme kvar tills jag får sällskap. Under den timman ska jag nog fika ute i solen. Vaaaarmt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0