Ojo stupido

Jag har nästan alltid saker i ögonen som jag måste ta bort. Vet inte vad man kallar det och det enda jag kan komma på låter äckligt så jag struntar i att försöka mig på att beskriva det. Men ibland kommer det precis framför pupillen vilket gör att jag ser suddigt. Jobbigt. Känns som att man har något i ögat, inte något som gör ont men det är ju liiiite irriterande.

Mitt vänstra öga håller på så nu, men vad som är ännu jobbigare är att ögonlocket krampar sig och har gjort i åtminstone 2 dagar. Helt underbart! Förstår verkligen inte varför. Det är inte så att mitt öga är trött (och skulle det vara trött skulle väl det andra ögat vara likadant?). Jag sov mer än 9 timmar natten till idag. Jag har även insett att om någon skulle stå och prata med mig och titta mig i ögonen (som man ju såklart gör, ögonkontakt nivet) så skulle denne snabbt tänka: vad är det med hennes öga?

Nu tog mitt öga en paus, men det brukar börja igen när jag blinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0