Ögat gråter

Godmorgon :)

Idag är det min sista dag på jobbet, buhuu! Har jag verkligen jobbat i 5 veckor?!

Det är min sista vecka som vi kom överens om men allteftersom har det tillkommit lite helger som jag ska jobba.

Nu i helgen blir det jobb så det blir en hel vecka. Helgerna är dock väldigt lugna och jag ska flytta ringklockan på dörren så att den sitter i fikarummet nära uteplatsen. Funderar på att inte sminka mig alls imorn så att jag kan sitta ute och steka i solen, hehe. För fem veckor sen var jag faktiskt brun men 5 veckor inne på ett sjukhus gör inte susen för brännan kan jag säga så nu är jag likblek.

Nästa vecka jobbar jag bara helgen, veckan efter det är jag helt ledig och sen sista veckan i augusti jobbar jag fredag, lördag och söndag.

Kommer sakna folket här <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0