Jeansleggins

Jag kom på värsta idén. Jag ska köpa jeansleggins (med fickor såklat!)

Jag är en riktig jeanstjej, på sommaren gäller dock shorts, hela hela tiden. Men när jag åker till Sydafrika, även om det är sommar där när vi är där, så känns det ju smart att ta med sig ett eller två par långbyxor. Haha, jag har verkligen haft ångest över att jag inte vill ta med några av de jeans jag har nu. För det första för att jag är kär i shorts och hatar tanken på att behöva dra på mig långbyxor, men också för att jag inte har några direkta känslor för de jeans jag har nu. Och att leta nya är ett big no no. Det värsta jag vet!

Imorgon ska jag med stor sannolikhet åka hemifrån lite tidigare och gå in o leta jeansleggins innan jobbet :D

Jag är så lycklig! ;) Haha


Kommentarer
Postat av: ceelinee ♥

dom där var inte så fina.. tycker jag :p ena sidan var mycket mörkare än den andra :p

2009-08-24 @ 22:06:43
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0