Inte utan mitt te

Jag är trött. Kom inte i säng förrän kl 4 inatt, och jag tänkte inte på att jag inte skulle få sova så mycket. Hade min klocka på 8 men gick upp strax innan 9 och det var inte förrän då, när jag kände mig tung i huvudet och trött i kroppen, som jag insåg att jag bara hade sovit 4 timmar.

Hur ska jag då överleva dagen, jag som inte varit med i scouterna någon gång?
♥Jag ska dricka te, massa te! Har redan druckit två koppar. Älskar att de har massa olika tesorter på mitt jobb ^^
♥Ska titta på tv också och jag såg nyss att det inte bara är massa konstiga saker på tv idag. Det är två filmer på 4an, Rosa pantern och Toys. Inga som jag har sett men filmer som går på 4an brukar ju gå att titta på. Sen så är det ju Finnkampen också.

Känner mig verkligen ful och äcklig idag. Ni vet när allt man tar på sig på morgonen är fult och man inte fattar någonting eftersom att man kommer ihåg hur man tyckte att det var snyggt för några dagar sedan.

Nu ska jag rymma till fikarummet och tvn så att jag slipper höra operamusiken som Nelson spelar. Igår hade han på en fransk radiokanal hela dagen. Jag hatar franska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0